Translate

maandag 17 oktober 2011

Kerst vouwkaart

Het model van deze vouwkaart op de site voorbij zien komen. Vond het zo leuk, dat ik er ook een kaart mee gemaakt heb.
Het design papier komt van de Actie winkel. Verder heb ik gebruik gemaakt van kerststansen van Marianne Design.  Dorpje en groot hert. Deze met een inkt blokje een kleur meegegeven.
Met een spelbinder heb ik het plaatje met hert uit design papier van de North Country Colection gehaald.

Het voorste vierkant kan open. Hier achter een label met een gedichtje.
Dat luidt:
Ik wens jouw en hen die jouw omringen
Het allerbeste voor het nieuwe jaar
Geluk in grote en kleine dingen
Maar bovenal gelukkig met elkaar.

Deze kaart zet ik bij http://mariannedesigndivas.blogspot.com/

2 opmerkingen:

  1. Hello again ....this is another brilant creation. Thank you again for entering the Marianne Design Divas challenge. I love how you have placed the different elements.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor u leuke reactie