Translate

zondag 18 maart 2012

Speciaal voor jou

Zo het is weer even rustig geweest met kaartjes posten. Ondertussen wel bezig geweest met kleuren knippen en plakken, maar nog geen gelegenheid om het geheel af te werken.
Vandaag een rustige zondag na een drukke periode en een bezoekje aan de beurs in Den Bosch. Deze 2 kaartjes afgewerkt. Voor het bovenste kaartje weereen keer een magnolia gekleurd met copics. Het geheel afgewerkt met bloemetjes, lint, label, hartjes een strikje met een brad.
Het design papier is uit een blokje van Art Talent.
Met dezekaart wil ik aan de volgende challenge mmedien;
http://cutecardthursday.blogspot.com/
http://dutchmagnolialovers.blogspot.com/http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.com/

Deze kaart een 3D geknipt op een malletje van marianne desing geplaatst. Het design papier is uit een blok van de action. Het rose papier geƫmbost met muzieknootjes. Afgewerkt met een label en strassteentjes.

10 opmerkingen:

  1. Hoi Tonnie,
    Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog , ben ook volger bij jou geworden.
    Ik zie dat je schitterende creaties maakt.
    hoop dat ik nog vele van deze kan bekijken
    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tonny,

    Lekker he knutselen op zondag :) en prachtig vind ik beide kaarten. Totaal verschillend maar erg mooi! Ben dan ook gelijk maar volger geworden :) en ik zie dat we behalve knutselen nog iets gemeen hebben met elkaar: een sheltie!!!! Wij hebben er 2, echt genieten is dat.
    Maar ik dwaal af.... Kom gauw weer bij je kijken hoor.
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje en mooi, het bovenste kaartje, de 2de vind ik ook mooi, mijn voorkeur gaat naar de eerste.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart !!

    Bedankt voor het meedoen bij de Ge-We hobbychallenge !

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a beautiful card!

    Thanks so much for joining our birthday challenge at Cute Card Thursday!

    Hugs
    Kathrin aka Kruemel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautifully done, I love the pretty papers and the gorgeous flowers and lace on your Tilda card, just lovely
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Tonny, heel mooi papier ook. Sorry ben een beetje laat met reageren maar ben zelf even afwezig geweest.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Both cards are so pretty. I love the flowers and dies you used on them. Just beautiful. Thanks so much for your sweet comment.
    Hugs:)
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig je blog, ik ga me bij je volgers voegen hoor. Fijne paasdagen en lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor u leuke reactie