Translate

maandag 30 april 2012

Een mandje met bloemen speciaal voor jouw



Heb mezelf de mal van Cheery Lyn cadeau gedaan en er deze kaart  meegemaakt. Het Design papier komt uit een blok van de Action nostalgische kaarten.  De mallen gebruikt van Marianne Design de envelop, de tekst speciaal voor jou er op gezet, en een mandje. Door het mandje heb ik rose lint doorgedaan en een strik gemaakt.  De roosje gemaakt met een pons van Joy en hier het mandje mee gevuld. Van Nellie Snellen heb ik de vlinders en de rozentakjes pons gebruikt. De grote swirl met blaadjes is van Cheery Lynn.
http://mariannedesign.blogspot.com/ en http://mariannedesigndivas.blogspot.com/
en http://kreatejadt.blogspot.com/2012/04/challenge-8-maak-een-easelkaart-niks.html

14 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart!
    Kleuren zijn super.
    Ook je vorige post vind ik heel mooi en rustig.
    Fijne dag verder.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten heb je gemaakt!
    je zet er ineens weer tempo in!!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tonny je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Volgens onze regels mag je gerust alleen Creatables gebruiken maar is het niet de bedoelinbg dat je dan andere merken daarbij gebruikt zoals je hart nu.Zie de regels op het blog.
    In overleg mag hij door voor deze challenge maar we hopen dat je daar volgende keer rekening mee houdt. We zijn tenslotte een MD blog.

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tonny,
    Wat een mooie kaart, mooie kleuren en mooie details.
    Ik heb deze creatable ook en hij is echt super. Bij mij pakt ie alleen niet zo goed, krijg het niet mooi gestanst.
    Bij jou gaat het gelukkig wel goed.
    Mooi gedaan.

    Heel veel freubelgroetjes,

    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje is het geworden zeg, prachtig! Mooi is dat hart hè maar hij draait wel heel zwaar door, ik hoor er meer klachten over.
    Lieve groetjes,plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie creatie heb je gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card, love how you've used all those pretty MD die cuts. Thank you for joining us at Marianne Design Divas this month.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Tonny
    Ik kwam via een berichtje onder mijn profiel op het HJ op jou blog terecht, Ik ga volger van je worden omdat ik je creaties erg mooi vind, als je zin hebt kom gerust ook eens op mijn blog neuzen.
    http://mariannevanlunszen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige easelkaart , Tonny. Leuk dat je meedoet met onze challenge , maar om voor de prijs in aanmerking te komen mocht je ALLEEN aan onze challenge meedoen en niet aan nog andere challenges. Hopelijk doe je de volgende keer weer mee. Christa ; DT KreaTejaTeam.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow die is mooi!!Echt een geweldige kaart!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Via,via ben ik op je blog gekomen. En na het bekijken van alle mooie creaties die je maakt,ben ik gelijk je volger geworden.
    Zou het erg leuk vinden als je ook eens een kijkje bij mij komt nemen.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Via mijn zus Wil kwam ik op je blog terecht en wat een beauty van een kaart is dit, ik heb nl. ook deze mal dus je hebt me zeker geinspireerd. Ook de rest is zeker de moeite waard en ik kom snel weer eens terug. Je hebt er een volger bij.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een super leuk gevuld mandje!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van krea teja.
    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor u leuke reactie