Translate

zondag 2 september 2012

Ben ik weer.....



Hallo, hier ben ik weer... kijk naar mijn vorige post, is het bijna een maand geleden. Ja eerst lekker op vakantie geweest, en daarna was het zo lekker weer, dat ik bijna iets aan kaarten maken heb gedaan. Heb de afgelopen weken ook regelmatig de Efteling bezocht , vooral de zomeravonden. We hadden een proefabonnement genomen. Was echt gezellig. Op de camping wel  wat gedaan. Had wat hobby spullen meegenomen. Waaronder mijn borduur spullen. Dit kaartje is het resultaat ervan.
Groetjes Tonny

2 opmerkingen:

  1. Hallo Tonny, meisje dat is lang geleden,maar gelukkig je bent er weer en je laat ons weer een prachtig geborduurde kerst kaart zien,leuk is de Efteling hè.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor u leuke reactie