Translate

zondag 9 februari 2014

Lief doosje

Hallo,

Ben ik nog een keertje. Zo is het erg rustig op mijn blog en zo ben ik er een paar keer per dag. Zoals vandaag.
Dit weekend is ook mijn schoonzusje jarig geweest en voor haar heb ik een leuk doosje gemaakt met als verrassing een uitnodiging voor een hightea. De vorm van het doosje is al heel vaak gebruikt maar blijft leuk.



Nu alleen nog even een datum prikken voor een gezellig middagje genieten.

Fijne zondag nog allemaal

Groetjes Tonny

4 opmerkingen:

  1. Wauw Tonny wat heb je dit supermooi gemaakt, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi tonny, beautiful box for your sister, lovely papers and colours.
    pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig doosje! Ik vind de kleuren die je hebt gebruikt super!
    Liefs judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor u leuke reactie